Рокитнянська районна рада
Рокитнянський район, Київська область

Оголошення

    

Рокитнянський відділ Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області інформує:

"Кагарлицькою місцевою прокуратурою Київської області в державну власність повернуто земельну ділянку площею 24,7577 га"

   Кагарлицькою місцевою прокуратурою встановлено, що в травні 2007 року на підставі рішення Бирюківської сільської ради господарському товариству надано в строкове платне користування (оренду) терміном на 20 років земельну ділянку загальною площею 24,7577 га, що знаходиться на території Бирюківської сільської ради, для ведення особистого підсобного сільського господарства. В подальшому між Бирюківською сільською радою та товариством укладено договір оренди земельної ділянки.

    Водночас, передача земельної ділянки в оренду відбулася з порушенням вимог Земельного та Лісового кодексів України та з перевищенням посадовими особами сільської ради наданих їм повноважень, оскільки, вказана земельна ділянка частково розташована на території земель лісогосподарського призначення, які перебувають в постійному користуванні Державного підприємства «Білоцерківське лісове господарство».

   Крім того, рішення уповноважених органів державної влади про вилучення цих земель із державного лісового фонду та зміни їх цільового призначення не приймались, підприємство, як землекористувач, згоду на вилучення (припинення) права користування земельною ділянкою не надавало. 

   Реагуючи на виявлені порушення, Кагарлицькою місцевою прокуратурою до Господарського суду Київської області пред’явлено позов в інтересах держави в особі Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, Державного підприємства «Білоцерківське лісове господарство» до Бирюківської сільської ради Рокитнянського району Київської області та господарського товариства про визнання незаконним та скасування рішення сільської ради, визнання недійсним договору оренди земельної ділянки.

  За результатами розгляду позовної заяви Господарським судом Київської області позовні вимоги місцевої прокуратури задоволено в повному обсязі.

 

Рокитнянське бюро правової допомоги надає роз"яснення інформації:

“Податкова знижка на навчання”.Хто має право на податкову знижку.

 

Як отримати податкову знижку на навчання. 

 

Які документи необхідні для отримання податкової знижки

 

 

Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту документу державного планування генерального плану села Бирюки Рокитнянського району Київської області

 

Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту документу державного планування генерального плану села Пугачівка Рокитнянського району Київської області

 

Увага! Залишився місяць до завершення строків прийому есе в рамках всеукраїнського конкурсу «Розумним Бути Модно». Переможці отримають грошові гранти.

Студенти закладів вищої освіти Київщини можуть позмагатися за гранти на оплату навчання у всеукраїнському конкурсі «Розумним Бути Модно». Переможці отримують можливість оплатити рік, півріччя або семестр навчання. Студенти-переможці, які навчаються на бюджеті, отримають стипендіальне забезпечення за аналогічний період. Витратити кошти переможці зможуть за власним бажанням.

Для участі конкурсантам потрібно до 30 вересня 2019 року написати есе на тему:

«Україна: проблеми та напрямки їх вирішення на шляху до інтеграції в ЕС»

Учасниками конкурсу мають можливість стати студенти та абітурієнти Державного університету «Житомирська політехніка»,Житомирського державного університету імені Івана Франка та більш ніж сотні українських державних закладів вищої освіти. З повним переліком ЗВО та правилами написання робіт можливо ознайомитися за посиланням.

Конкурс проводитися компанією «OpenMediaGroup» та медіа ресурсами:

  • http://www.likar.info/ - Інформаційний портал про здоров'я та медицину;
  • https://e-kvytok.kiev.ua/ - Сервісбронюванняавіаквитків, ждквитків, автобуснихбілетів;
  • http://www.uaua.info/ - Інформаційний портал для батьків про дітей;
  • http://www.nadra.com.ua/ - Сервіспідборукредитів онлайн, мікрокредитів.

Визначатиме переможців незалежне журі, до складу якого запрошені професори та спеціалісти Вищих навчальних закладів.

 

 

Рокитнянський відділ Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області інформує: про результати діяльності Кагарлицької  місцевої прокуратури Київської області за 6 місяців 2019 року  на території Рокитнянського району (відповідно до статті 6 Закону України "Про прокуратуру"

 

 

Звіт про стратегічну екологічну оцінку документу державного планування проекту генерального плану села Запруддя Рокитнянського району Київської області

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОЧАТОК ПРОЦЕДУРИ ГРОМАДСЬКОГООБГОВОРЕННЯ ЗВІТУПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ ПРОЕКТУ ДОКУМЕНТУ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ 

 СЕЛА ЗАПРУДДЯ РОКИТНЯНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОЧАТОК ПРОЦЕДУРИ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ ПРОЕКТУ ДОКУМЕНТУ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУ ТЕРИТОРІЇ ЩОДО РОЗМІЩЕННЯ ВИРОБНИЦТВА НАПІВФАБРИКАТІВ ЗА АДРЕСОЮ:ВУЛ. ШКІЛЬНА, 15А, В МЕЖАХ СЕЛА БИРЮКИ РОКИТНЯНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ПРОЕКТУ          Г Е Н Е Р А Л Ь Н О Г О  П Л А Н У

СЕЛА ЗАПРУДДЯ РОКИТНЯНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ПРОЕКТУ ДОКУМЕНТУ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ         

 С. БИРЮКИ РОКИТНЯНСЬКОГО РАЙОНУ  КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  

 

 

 ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ПРОЕКТУ ДОКУМЕНТУ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ

С. ПУГАЧІВКА РОКИТНЯНСЬКОГО РАЙОНУ  КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 
 
 

 

 

Білоцерківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги Рокитнянське бюро правової допомоги   надає рекомендації правил безпечної поведінки: "Заміж за іноземця. Що варто знати та потрібно робити"

ЗАЯВА

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ

СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

ПРОЕКТУ державного планування,

детального  п л а н Утериторії щодо розміщення виробництва напівфабрикатів за адресою: вулиця Шкільна, 15 а, в межах села бирюки

РОкитнянського району

київської області

  1. Відомості про замовника

Бирюківська сільська рада, Рокитнянськогорайону Київської області.

Поштова адреса: 09630, Київська обл., Рокитнянський р-н, с. Бирюки, вул. Шкільна, буд. 17.Електронна адреса:burukysrada@ukr.net.

  1. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Вид Документу Державного Планування.

Детальний план території є одним із видів містобудівної документації на місцевому рівні, призначений для визначення планувальної організації і розвиток частини території, що розробляється на виконання статті 19 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”.

Склад та зміст детального плану визначає ДБН Б.1.1.-14:2012 «Склад та зміст детального плану території». Рішення детального плану мають відповідати вимогам чинного законодавства, державним будівельним нормам, санітарним правилам, державним стандартам України у сфері містобудування.

Склад та зміст детального плану території визначається ДБН Б.2.2-12:2018 “Планування і забудова територій». Рішення детального плану території мають відповідати вимогам чинного законодавства,  державним будівельним нормам, санітарним правилам, державним стандартам України у сфері містобудування.

Детальний план території (ДПТ) розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

    Цілі Документа Державного Планування):

  • функціонально-планувальна організація територіїщодо розміщення виробництва напівфабрикатів за адресою: вулиця Шкільна, 15 а, в межах села Бирюки Рокитнянського району Київської області з урахуванням існуючих та перспективних планувальних обмежень, санітарно-захисних, природоохоронних зон тощо;
  • організація належного водопостачання, з забезпеченням потреб у воді на території нової забудови (буріння додаткових свердловин, прокладання та заміна мереж і ін.);
  • дотримання зон суворого режиму на свердловинах питного водопостачання та забезпечення належної якості питних вод, при необхідності влаштування споруд доочистки;
  • використання енергозберігаючих матеріалів (установка енергозберігаючих ламп, інфрачервоних датчиків руху та присутності тощо);                                                                                                                                            
  • ресурсоефективне та економічно вигідне поводження з відходами: роздільне збирання відходів з подальшою їх переробкою;
  • модернізація системи водопостачання та водовідведення;
  • раціоналізація водоспоживання (економія води при споживанні тощо).

Перелік цільових програм Київської області, які враховані при розробці детального плану території:

  • Комплексна програма «Розвиток сільського господарства та сільських територій Київської області» на 2018-2019 роки (Рішення Київської обласної ради від 27.04.2018 № 403-21-VIІ);
  • Київська обласна цільова програма «Надання фінансової підтримки комунальним підприємствам (установам, організаціям) спільної власності територіальних громад Київської області, які забезпечують діяльність обласної ради та обласної державної адміністрації на 2017-2019 роки» (Рішення Київської обласної ради від 19.05.2017 №286-14-VIІ);
  • Програма «Питна вода Київщини на 2017-2020 роки» (Рішення Київської обласної ради від 19.05.2017 №312-14-VIІ);
  • Програма енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017-2020 роки (Рішення Київської обласної ради від 19.05.2017 №313-14-VIІ);
  • Київська обласна комплексна програма «Здоров’я Київщини» на 2018-2020 роки (Рішення Київської обласної ради від 27.04.2018 № 400-21-VIІ).
  • Програма поводження з твердими побутовими відходами у Київській області на 2017-2020 роки (Розпорядження Київської обласної державна адміністрація від 20 лютого  № 85).
  1. Визначення Документу державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля

Реалізація проектних рішень детального планутериторії (додаток А) населеного пункту може мати ймовірні наслідки для таких складових навколишнього природного середовища, як атмосферне повітря, стан ґрунтів, водний басейн, акустичний режим, біорізноманіття.

Виконання стратегічної екологічної оцінки Документу Державного Планування передбачає аналіз та оцінку ймовірних наслідків та ризиків реалізації проектних рішень як на окремі компоненти довкілля так і на комплексні умови функціонування території, а також на здоров’я населення.

         Результати аналізу стратегічних цілей наведені в таблиці.

Сфери охорони довкілля

Основні виявлені проблеми, пов’язані із проектом

Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків

1

2

3

Атмосферне повітря

ІСНУЮЧІ

  • Основними джерелами забруднення атмосфери є транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння.Викиди вихлопних газів від автомобілів, особливо на бензиновому паливі, містять у своєму складі велику кількість токсичних та особливо небезпечних сполук свинцю.

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТНІ

  • Забруднення довкілля від автостоянки відбувається за рахунок попадання в атмосферне повітря випаровування палива.
  • В холодильниках використовуються синтезовані хімічні речовини, хлорфторвуглець, які руйнують озоновий шар.
  • Атмосферне повітрязабруднюється різними пестицидами, які використовуються для протруювання продуктів на складах.

 

 

  • Ведення безперервного екологічного моніторингу за кількісним і якісним складом повітря.
  • Регулювання викидів шкідливих речовин в атмосферне повітря та забезпечення постійного моніторингу його екологічного стану.
  • Розробка, дотримання санітарно-захисних зон промислових підприємств та в здовж руху транспорту. Для максимального ослаблення впливу територія СЗЗ повинна бути упорядкована і озеленена газостійкими породами дерев і чагарників.

 

  • Проведення забудови згідно з наміченим функціональним зонуванням.
  • Повітря із пилом втягувати від технологічного обладнання через витяжку-вентиляцію з механічною очисткою та перед викидом в атмосферу очищувати через фільтри.
  • Для знезаражування повітря та знешкодження неприємних запахів (дезодорації) необхідне встановлення озонатора.
  • Заходи щодо  діяльності виробництва та нагляду, за встановленням сучасного фільтраційного обладнання.

Стан водного басейну

ІСНУЮЧІ

  • Головними забруднювачами поверхневих вод є природний поверхневий стік з території виробничої забудови, зокрема випуск стічних вод (забудова села Бирюки не каналізована, санітарна очистка застаріла).
  • Відсутність заходів спрямованих на збирання та очищення каналізаційних стоків.

ПРОЕКТНІ

  • Органічні речовини стічних вод виробництва напівфабрикатів швидко піддаються бродінню і гинуть.
  • Мінеральні забруднювачі від виробництва напівфабрикатів – це пісок, глинисті частки, які потрапляють у воду після миття багатьох овочів. Органічні речовини поділяються на рослинні та тваринні. Рослинні органічні забруднення – це залишки рослин, плодів, овочів та злаків, олії тощо. Забруднення тваринного походження – клейові речовини, залишки тканин тварин, фекалії.
  • Воду забруднюють синтетичні поверхневоактивні речовини, особливо у складі миючих засобів.
  • Очисні спорудигосподарсько-побутові та поверхневих вод.

 

  • Збереження водного балансу, відновлення, підтримка в належному стані джерел питної води.

 

 

 

 

 

                                                             

  • Зменшення забруднення поверхневих водойм території шляхом дотримання всіх норм  будівництва мережі очисних споруд зливової каналізації.
  • Воду рекомендується подавати у водопровідні мережі, що за хімічним і бактеріологічним складом повинна відповідати вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
  • Очищувати господарсько-побутові стоки від виробництва очисними спорудами типу "Biotal".
  • Для очищення найбільш забрудненої частини поверхневих стічних вод на території підсобних і допоміжних будівель рекомендується використання очисних споруд типу «ЕКМА», що розроблені ПП «ЕКОПОД».

Стан ґрунтів

 

ІСНУЮЧІ

  • Вплив діяльності автотранспорту на стан грунтів.

 

 

 

ПРОЕКТНІ

  • Порушення грунтового покриву при будівництві  підприємства.
  • Можливий розлив паливно мастильних матеріалів на території автостоянки.
  • Земельні ресурси зазнають негативного впливу від накопичень побутових відходів, значна частина яких могла б знайти застосування як вторинна сировина.

 

  • Охорона і раціональне використання земель.
  • Озеленення територій із подальшим дотриманням оздоровлення зелених насаджень.

 

  • Розробка та реалізація інженерної підготовки території: регулювання поверхневого стоку, протизсувні заходи, благоустрій господарчих об’єктів, влаштування твердого покриття доріг.
  • Будівельні відходи мають збиратися та готуватися до утилізації окремо за видами у тому місці, де вони утворюються.
  • Запровадження системи безперервного моніторингу за санітарним станом землі.
    • Вирішення основних проблем, пов’язаних з екологічно безпечним збором,  зберіганням, утилізацією, переробкою рідких та твердих відходів.
    • Ведення постійного контролю за станом складів, підсобного приміщення та майданчику для сміттєзбірників задля запобігання винесення забруднюючих токсичних речовин з поверхневим стоком та їх подальшої міграції в глибші шари ґрунту.

Акустичний режим

 

ІСНУЮЧІ

Акустичні навантаження на середовище незначні.

  • Основним джерелом шуму є вуличний транспорт.
  • Діяльність трансформаторної підстанції.

ПРОЕКТНІ

  • Шум від закладів громадськості.
  • Встановлення санітарних, охоронних зон та смуг зелених насаджень.
  •    Використання сучасного низько-шумного технологічного та енергетичного обладнання.

 

 

  1. Виконання СЕО передбачаєрозгляд екологічних наслідків:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Детальний план розробляється з урахуванням природо-кліматичних умов, існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, з дотриманням технологічних та санітарних розривів, з урахуванням взаємозв’язків основних та допоміжних споруд.

До можливих впливів майбутнього будівництва на навколишнє середовище є повітряне, водне середовище та ґрунти.

Вплив планової діяльності на навколишнє середовище, що виявляється у виділенні в атмосферне повітря забруднюючих речовин відсутній та не може призвести до зміни кліматичних умов.

Зміни мікроклімату, що безпосередньо пов’язані з відсутністю активних масштабних впливів планової діяльності (значних виділень теплоти, вологи, тощо) не відбудеться.

Негативні ендогенні та екзогенні процеси, явища природного та техногенного походження (тектонічні, сейсмічні, зсувні, селеві, зміни напруженого стану і властивостей масивів порід, деформації земної поверхні) не передбачаються.

Зміни, які чинять шкідливі впливи на ґрунтовий шар не відбудуться зважаючи на відповідні проектні заходи.

б) для території з природоохоронним статусом

Ділянка, що розглядається, не відноситься до земель водного фонду, прибережно-захисних смуг, лісогосподарських зон, територій історико-культурного, природо-заповідного, рекреаційного чи оздоровчого призначення.

Територія ДПТ також не межує з територіями, що мають природоохоронний статус.

Розміщення об’єктів проектування на вказаній території не пошкодять існуючого ландшафту, так як будуть витримані всі вимоги нормативних документів, пов’язаних з плануванням та забудовою населених пунктів.

Ареали проживання рідкісних тварин, місця зростання рідкісних рослин в межах проектування відсутні. Значних і незворотних змін в екосистемі дослідженої території в результаті будівництва/експлуатації об’єкта планової діяльності не прогнозується. Наземних, водних і повітряних шляхів міграції тварин на території не відмічено.

Негативних впливів на водне середовище, порушення гідродинамічного режиму, виснаження поверхневих та підземних водних ресурсів, надходження у водне середовище забруднюючих речовин не відбуватиметься.

    в) транскордонні наслідки для довкілля

    Транскордонні наслідки для довкілля відсутні.

  1. Розгляд альтернатив, які необхідно розглянути, у тому числі якщо Документ державного планування не буде затверджено

         Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності.

         Вибір майданчика будівництва проведено з урахуванням технічного та технологічного забезпечення об’єкту будівництва та територіального розміщення об’єкту планової діяльності.

         Альтернатива 1:

         «Нульовий сценарій» - тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування;

         Альтернатива 2:

         «Максимально сприятливий»  сценарій - опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку  реалізації запропонованих заходів  з використанням лише інноваційних («зелених»)  технологій.

         Враховуючи, що CEO сприяє розгляду альтернатив і стимулює пошук взаємовигідних рішень, які відкривають можливості для нових видів діяльності  без ризику додаткових витрат на усунення шкоди при реалізації Детального плану території, в ході здійснення стратегічної екологічної оцінки буде  визначено альтернативний «зелений»  сценарій, що базується на засадах ідеології зеленого зростання, впровадження якої на практиці дозволить запобігти багатовитратним помилкам при прийнятті рішень та відхиленні на ранніх стадіях.

         При цьому буде врахована думка громадськості та зацікавлених сторін, оскільки CEO направлена на те, щоб як мінімум, виключити незворотні та істотні наслідки як для стану довкілля, так і здоров'я населення міста та завчасно сигналізувати про екологічно небезпечні варіанти його розвитку.

         У будь-якому випадку, кінцевим продуктом аналізу альтернатив стане формування  найбезпечнішого  сценарію розвитку та формату Детального плану території,  направленого  на  пом'якшення та запобігання несприятливого впливу на довкілля, у тому числі на здоров'я населення.

         Оцінка ефективності вказаних альтернативних варіантів буде відображена  у звіті «Про стратегічну екологічну оцінку».

  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Проведення стратегічної екологічної оцінки Проекту відбуватиметься у відповідності до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» з використанням Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування (Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України № 296 від 10.08.2018р.). Інші, додаткові дослідження не передбачаються.

Методологічною основою СЕО є комплексний, системний підхід до аналізу проблеми, сучасні гіпотези розробки стратегії прийняття еколого-орієнтованих управлінських рішень щодо мінімізації антропогенно-техногенного впливу на довкілля, концепція сталого розвитку та «зеленої» економіки в просторовому вимірі тощо.

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Методика досліджень зумовлена суттю проблеми, а також задачами, що вирішуються в ході здійснення процедури СЕО. При аналізі проекту  ГП будуть використовуватися методи, що базуються на цільовому аналізі цілей з охорони довкілля, у тому числі здоров’я населення та індикаторах сталого розвитку.

При цьому будуть використані методи, які включають:

  • історичний метод– завдяки використанню методу буде проаналізовано формування та розвиток об'єктів  (виробництва напівфабрикатів ТОВ «Смачні традиції» та інших) у хронологічній послідовності, що поглибить розуміння суті проблеми і з'явилася можливість формулювати більш обґрунтовані рекомендації по нових об'єктах;
  • таксономічні методи – для оцінки та ранжування ризиків за параметрами впливу екологічного фактору на стан довкілля та здоров’я населення; а також графоаналітичні, логічні та математичні методи відображення результатів дослідження з використанням комп’ютерних технологій тощо;
  • метод аналогії - у виробництво напівфабрикатів встановлені аналогії за структурою, функціях, процесах тощо;
  •  метод екстраполяції– перенесення встановленого характеру розвитку території щодо розміщення напівфабрикатів за адресою: вул. Шкільна, 15а, в межах с. Бирюки в майбутнє, окреслення тенденцій його розвитку у прогнозованому періоді;
  • метод експертних оцінок –було проведено підбір експертів і сформовано робочу групи із проведення СЕО;були розглянутінагальні питання, аналіз поточної ситуації і обробка вихідних даних;
  • метод мозкової атаки- розв’язування невідкладних питань, висловлення великої кількість ідей, обговорення та здійснення їхнього відбору між екологами, архітекторами, інженерами та економістамиза обмежений час.
  • метод нарад - проведення наради та дискусії з метою вироблення єдиної колективної думки з розв'язуваної проблеми. Алгоритм даного методу дозволив кожному учаснику  не тільки висловлювати свою думку, але й критикувати пропозиції інших. У результаті такого ретельного обговорення зменшилася можливість помилок при виробленні рішення для генерального плану села;
  • антропоекологічний моніторинг — запровадження спостережень за змінами процесів життєдіяльності людей у зв'язку з дією на них факторів довкілля, а також спостереження та оцінювання умов середовища, які негативно впливають на здоров'я населення.

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись методичні підходи, зокрема буде здійснено:

  • збір та аналіз інформації про поточний стан складових довкілля, включаючи значення ключових екологічних показників;
  • системний підхід та SWOT-аналіз – при визначенні сильних та слабких сторін екологічної ситуації Детального плану території та оцінки існуючих загроз;
  • проведення консультацій з громадськістю щодо екологічних питань;
  • визначення можливих чинників змін антропогенного та природного характеру;
  • проведення оцінки впливу Проекту на складові довкілля та на стан здоров’я й добробут населення;
  • моніторинг фактичного впливу впровадження Проекту на довкілля.

Викладені вище методи та підходи, що базуються на ключових принципах прийняття екологічно безпечних рішень – запобігання негативним впливам на навколишнє природне середовище, альтернативності варіантів планованої діяльності, комплексності процедур оцінки, урахування громадської думки, а також принципі багатостадійності та багатоетапності всієї процедури – відповідають визнаним у більшості розвинених країн процедурам стратегічної екологічної оцінки запланованої діяльності.

 

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об`єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, зокрема огороджуючі конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, інженерне обладнання  з  високим  коефіцієнтом  корисної  дії, тощо.

Перелік  і стисла характеристика проектних рішень, комплекс яких включає:

- раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

- планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон та санітарних розривів, озеленення та ін.;

- охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.

Окрім того, оцінити обмеження будівництва об’єкту за умовами навколишнього природного, соціального, техногенного середовища та обсяг інженерної підготовки території, необхідний для дотримання умов безпеки навколишнього середовища.

Усі вищевказані заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров'я населення При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» .

8.Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку(надаються відповідними органами виконавчої ради).

9.Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання:

Бирюківська сільська рада, Рокитнянського району Київської області.

Поштова адреса: 09630, Київська обл., Рокитнянський р-н, с. Бирюки, вул. Шкільна, буд. 17.Електронна адреса: burukysrada@ukr.net

         Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягустратегічної екологічної оцінки  встановлюється замовником і не може становити менше як 15 днів з дня її оприлюднення ( відповідно до п.п.5,6 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»).

Відповідальна особа:__________________________________

контактні дані:_______________________________________

Сільський голова                                        О.М. Гончар

 
   

 

 

 

 

 

 

                В рамках проекту “Я маю право”на тему:  “ Чесна платіжка”” На сайтах Урядового порталу та Міністерство юстиції України з’явився калькулятор розрахунку чесної платіжки. Скориставшись ним, ви можете дізнатися, чи справедливою є вартість тепла та гарячої води у вашому регіоні, та скільки ви зекономите оплачуючи вартість послуг за новими тарифами.
       Онлайн-калькулятор доступний за посиланням h
ttps://minjust.gov.ua/pages/calc-service
       Калькулятор розроблено на основі рішення Уряду, яким встановлено граничну ціну на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для населення міст обласного значення та міста Київ на опалювальний сезон 2019/2020 року.
   Розроблено Міністерством юстиції України покроковий алгоритм дій для споживачів житлово-комунальних послуг. Він пояснює,як захистити свої права у разі, якщо органи місцевого самоврядування не виконують рішення
     Уряду про перерахунок тарифів на теплопостачання та постачання гарячої води в опалювальному сезоні 2019/2020 року. Крім того, усі зразки документів для перерахунку ціни на зазначені комунальні послуги вже розміщені на сайті Мін’юсту.
Документи шукайте за посиланням:http://bit.do/eXSQH

З МЕТОЮ ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОГО ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКОГО  ПРОЕКТУ "Я МАЮ ПРАВО!" КОНСУЛЬТУЄ ЮРИСТ- " ЯКУ ДОПОМОГУ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ЖЕРТВИ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА"

Міністерство охорони здоров’я затвердило Порядок проведення та документування результатів медичного обстеження постраждалих від домашнього насильства осіб або осіб, які ймовірно постраждали від домашнього насильства, та надання їм медичної допомоги (Порядок).

Віднині на медичний заклад та його персонал покладається ряд обов’язків у випадку отримання звернення зі скаргою про вчинення домашнього насильства від постраждалої особи чи її представника:

  • зафіксувати скаргу (звернення);
  • зібрати анамнез;
  • провести медичний огляд з оцінкою стану постраждалої особи та в разі потреби – додаткове інструментально-лабораторне обстеження й заходи щодо попередження наслідків сексуального насильства та задокументувати його результати;
  • забезпечити отримання необхідної медичної допомоги;
  • поінформувати про права, заходи та соціальні послуги, якими може скористатися постраждала особа;
  • протягом доби повідомити Національну поліцію України, а у випадку виявлення ушкоджень у дитини – також службу у справах дітей;
  • на вимогу – надати всю необхідну інформацію про медичну допомогу у формі довідки;
  • за потреби – надати постраждалій особі листок непрацездатності;
  • у випадку госпіталізації особи – встановити, чи є у такої особи діти та чи забезпечені вони належним доглядом і влаштуванням (у разі наявності дітей, які після госпіталізації постраждалої особи залишаться без належного догляду / батьківського піклування – поінформувати про це службу у справах дітей;
  • якщо особа, яку госпіталізують, є опікуном недієздатної особи (піклувальником особи, цивільна дієздатність якої обмежена, або здійснює догляд за особою, яка потребує постійного догляду і внаслідок госпіталізації залишиться без належного догляду) – звернутися до районної/районної у місті державної адміністрації або ж виконавчого органу об’єднаної територіальної громади, міської, районної у місті ради;
  • сприяти в отриманні постраждалими особами безоплатної правової допомоги шляхом інформування працівників центрів безоплатної вторинної правової допомоги про необхідність її надання у приміщеннях закладів охорони здоров’я, якщо такі особи не можуть відвідати центр з надання безоплатної правової допомоги самостійно.

Громадянам може бути надано амбулаторну, стаціонарну, первинну, вторинну чи третинну медичну допомогу.

Наголошуємо, що в нашій державі гарантується право на вільний вибір лікаря, методу лікування відповідно до рекомендацій лікаря, закладу охорони здоров’я, тому постраждала особа самостійно визначатиме умови надання їй медичної допомоги. Крім того – для отримання такої допомоги необхідна буде письмова згода постраждалої особи або її представника, єдиним винятком є ситуація, коли наявні всі ознаки існування загрози для життя такої особи і отримати згоду видається неможливим.

Сподіваємося, норми даного Порядку допоможуть якщо не подолати це ганебне явище, то хоча б послабити вплив його наслідків на життя та здоров’я людини.

 

 

З МЕТОЮ ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОГО ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКОГО  ПРОЕКТУ "Я МАЮ ПРАВО!" КОНСУЛЬТУЄ ЮРИСТ- КОНСУЛЬТАЦІЇ МІНІСТРА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ПЕТРЕНКО П.  "ЯКІ ПРАВА МАЄ ЖІНКА В ПОЛОГОВОМУ БУДИНКУ?"

Які права має жінка в пологовому будинку? Консультує Міністр юстиції

 

Добрий день, Павле Дмитровичу! Хочу отримати від  Вас пораду. Зовсім скоро в нашій сім’ї  буде поповнення. Я дуже схвильована, оскільки це моя перша дитина. Оскільки я буду вперше перебувати у пологовому будинку, хотіла  б розуміти свої права.  Розкажіть про них більш детально, будь ласка.

Олена Шульга

Вагітність і народження дитини це завжди радісна подія для кожної сім’ї. З перших хвилин перебування в пологовому будинку, перш за все, майбутні мами мають право на високу культуру медичного обслуговування.

Які права має вагітна жінка?

Кожна вагітна жінка має право:

  • самостійно обирати пологовий будинок, лікаря або вимагати його заміни. Адже, пацієнт має право бути прийнятим у будь-якому закладі охорони здоров’я на свій вибір, якщо цей заклад охорони здоров’я має можливість забезпечити відповідне лікування; 
  • отримати психологічну підготовку до пологів;
  • бути поінформованою медичними працівниками про свій стан здоров’я та майбутньої дитини, результатів аналізів тощо;
  • отримати  психологічну підтримку, яка може полягає у залученні родичів або близьких людей під час проведення оглядів тощо.  

Які права має жінка під час пологів?  

Право на сімейні (партнерські) пологи.  Подружня пара має завчасно звернутися до адміністрації пологового будинку (головного лікаря, завідуючого відділення) і повідомити про своє бажання партнерських пологів.

Присутніми під час пологів можуть бути не більше 2 осіб. 

Пологи мають відбуватися лише в індивідуальному пологовому залі. Величезні пологові зали з двома ліжками сьогодні є порушенням прав людини і заборонені законодавством.

Право на демедикалізацію пологів. Медпрацівники пологових будинків повинні  прагнути провести пологи так, щоб жінка мала можливість народити дитину в максимально природних умовах. Будь-які втручання можуть відбуватися лише за суворими медичними показаннями.

Право на свободу дій у пологах.  Кожна роділля може народжувати в такій позі, яка для неї є зручною. Можна народити на звичайному ліжку, на стільчику, на м’ячі.

Право на грудне вигодовування. Не можна годувати лише за наявності відкритої форми туберкульозу або ВІЛ/СНІДу в матері або інших вагомих протипоказаннях. Породіллі мають надати повну інформацію про грудне вигодовування, показати, як годувати дитину і доглядати за грудьми. 

Право побачити свою мертвонароджену дитину. Обов’язково дитину після народження мають показати матері. Якщо мати непритомна, дитину відразу показують родичам.

Право на індивідуальне перебування. У палаті має перебувати лише мати з дитиною.

 

Які документи мають надати при виписці з пологового будинку?

У день виписування мама одержує від лікаря кілька документів:

  • витяг з історії розвитку пологів, а також висновок про стан здоров’я матері;
  • довідку про народження дитини і витяг, що містить дані про параметри і стан здоров’я малюка в день народження і на момент виписування з пологового будинку.

Також нагадаю, на сьогоднішній  день у 467 закладах охорони здоров’я по всій Україні  працює  сервіс Мін’юсту, скориставшись яким можна отримати  свідоцтво про народження малюка безпосередньо у пологовому будинку.

Більш того, Міністерство юстиції долучилось до розробки пакету законодавчих ініціатив під умовною назвою #єМалятко, який встановлює можливість  отримати 9 послуг за 1 заявою:

  1. державна реєстрація народження дитини та визначення її походження;
  2. реєстрація місця проживання новонародженої дитини;
  3. призначення допомоги при народженні дитини;
  4. призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
  5. реєстрація новонародженої дитини в електронній системі охорони здоров’я;
  6. реєстрація новонародженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;
  7. отримання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
  8. визначення належності новонародженої  дитини до громадянства України;
  9. присвоєння новонародженій дитині унікального номеру запису в Єдиному державному Демографічному реєстрі.

Яку державну допомогу може отримати жінка, яка народила дитину?

Українське законодавство передбачає, що кожна жінка незалежно від віку має право на такі види допомоги:

           Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами надається всім жінкам (у тому числі неповнолітнім), які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування,  у розмірі 100 % середньомісячного доходу жінки, але не менше 25 % від розміру встановленого законом прожиткового мінімуму для працездатної особи із розрахунку на місяць.

  • Допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у розмірі 100 відсотків середньої заробітної плати (доходу). У разі, якщо застраховані особи, які протягом дванадцяти місяців перед настанням страхового випадку за даними Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування мають страховий стаж менше шести місяців, вони мають право на допомогу по вагітності та пологах - виходячи з нарахованої заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески, але не більше за розмір допомоги, обчислений із двократного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на час настання страхового випадку.
  • Допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41 280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10 320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами.
  • Допомога на дітей одиноким матерям надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні 6 місяців.

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

  Порушення Правил дорожнього руху та їх наслідки

      Однією з головних і актуальних причин високого рівня аварійності в Україні є низька дисципліна учасників дорожнього руху, особливо пішоходів. Їхня поведінка свідчить про недбале ставлення до елементарних Правил дорожнього руху.

    Схильність пішоходів до легковажності та необережності там, де за логікою необхідно бути винятково зібраним, як на вулицях так і на дорогах, причому не в якихось не передбачуваних ситуаціях, а в місцях де транспортні і пішохідні потоки неминуче перетинаються – призводять до трагічних наслідків. 

Так, упродовж 2018 року на дорогах смт Рокитне та Рокитнянського району Київської області сталося 17 фактів дорожньо-транспортних подій (далі– ДТП), за якими розпочато 17 кримінальних проваджень, за 5 місяців 2019 року - 3 факти ДТП, за якими розпочато 3 кримінальні провадження.

        Гострим залишається питання скоєння ДТП за участю неповнолітніх осіб.

      За 2018 рік в Україні відбулося 4328 ДТП за участю дітей, з яких загинули 176, травмувались – 4059.

     Статистика свідчить, що лідерами за кількістю ДТП за участю дітей два останні роки залишаються п'ять областей: Запорізька, Луганська, Миколаївська, Херсонська і Київська.

    Необхідно зазначити, що упродовж минулого року на території смт Рокитне та Рокитнянського району Київської області сталося 7 ДТП де потерпілими є діти, 2 з яких зі смертельними наслідками, за 5 місяців 2019 року – 1 подія.

   Водночас зменшення аварійності на дорогах має стати пріоритетом для кожного, адже і  стосується ця проблема кожного, а не лише водіїв.

     Однією з причин ДТП за участю неповнолітніх є погане знання дітьми Правил дорожнього руху, що проявляється у раптовому виході дітей-пішоходів на проїзну частину дороги та переході дороги в невстановленому місці. Проте досить часто неповнолітніх травмують і на пішохідних переходах.

      Тому важливим залишається дотримання безпеки дорожнього руху всіма його учасниками.

   Наголошую, що виконання пішоходами та водіями вимог Правил дорожнього руху, обачність та уважність на дорозі, своєчасне прийняття правильного рішення понизить рівень аварійності, збереже чиєсь життя, гарантуватиме насамперед безпеку всіх учасників дорожнього руху.

 

  Отримання пенсійних виплат та допомоги на поховання після смерті особи

 

       На сьогоднішній день держава пропонує перелік гарантій для осіб, які втрачають родичів. Перш за все, мова йде про отримання допомоги на поховання. Наголошуємо, що у разі смерті пенсіонера, особам, які здійснили його поховання, виплачується допомога на поховання у розмірі двомісячної пенсії, яку отримував пенсіонер на момент смерті. Якщо померла особа одержувала пенсію як така, що перебувала на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України – членам його сім’ї або особі, яка здійснила його поховання, виплачується як компенсація за поховання допомога у розмірі тримісячної пенсії, але не менше п’ятикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (окрім випадків, коли поховання було здійснено за рахунок держави). Для отримання коштів необхідно звернутися до органу Пенсійного фонду України, де пенсіонер перебував на обліку, з наступними документами:

  • документ, що посвідчує особу заявника;
  • заява про виплату допомоги на поховання;
  • свідоцтво про смерть;
  • витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера (у разі реєстрації смерті за межами України подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави).

        Наступним видом гарантій є виплата недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера. Відповідно, сума пенсії, що належала пенсіонерові і залишилася недоотриманою у зв'язку з його смертю, виплачується – по місяць смерті включно членам його сім'ї, які проживали разом з пенсіонером на день його смерті, у тому числі непрацездатним членам сім'ї (чоловік (дружина), батько, мати, якщо вони є особами з інвалідністю або досягли пенсійного віку,  діти (у тому числі діти, які народилися до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника) померлого годувальника, які не досягли 18 років або старші цього віку, якщо вони стали особами з інвалідністю до досягнення 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах (у тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених навчальних закладів та вступом до іншого навчального закладу або у період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем та продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців), - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років, діти-сироти - до досягнення ними 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні). Такі особи мають звернутися за виплатою суми пенсії померлого пенсіонера протягом шести місяців з дня відкриття спадщини. Дооргану, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер, надається свідоцтво про смерть, документи, які підтверджують родинні стосунки, документ, що посвідчує особу заявника. Непрацездатними членами сім’ї подаються документи, які засвідчують, що вони перебували на утриманні померлого пенсіонера.Члени сім’ї надають паспорт або інші документи, які підтверджують проживання з пенсіонером на день його смерті. Якщо одночасно звертаються кілька членів сім’ї – сума недоотриманої пенсії ділиться між ними порівну.

         Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини, у зв’язку з відсутністю членів сім’ї або в разі незвернення ними за виплатою вказаної суми протягом шести місяців з дня відкриття спадщини до органу, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер, надається документ, що посвідчує особу заявника, свідоцтво про смерть, свідоцтво про право на спадщину.

Корисною можливістю для непрацездатних членів сім’ї померлої особи, які були на її утриманні, є можливість отримання пенсії у зв’язку із втратою годувальника.

         Необхідною умовою є наявний у годувальника на день смерті страховий стаж, який був би йому необхідний для призначення пенсії по IIIгрупі інвалідності (у разі смерті особи, яка виконала функцію донора анатомічних матеріалів людини, пенсіонера, особи з інвалідністю, яка настала у період проходження строкової військової служби або внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності), у особи, яка звернулася за медичною допомогою у період з 21 листопада 2013 року по 30 квітня 2014 року, а також у випадку смерті (загибелі) особи внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у масових акціях громадського протесту в Україні з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року за євроінтеграцію та проти режиму Януковича (Революції Гідності) – тривалість страхового стажу не враховується).

 

Пенсіонери (члени сім’ї), для яких матеріальна допомога, одержувана від померлої особи, була постійним і основним джерелом засобів до існування, мають право перейти на пенсію у зв’язку із втратою годувальника.

Розмір такої пенсії встановлюється:

  • на одного непрацездатного члена сім'ї – 50 відсотків пенсії за віком померлого годувальника;
  • на двох та більше непрацездатних членів сім'ї – 100 відсотків пенсії за віком померлого годувальника, що розподіляється між ними рівними частками;
  • дітям-сиротам пенсія призначається виходячи з розміру пенсії за віком кожного з батьків.

Період призначення пенсії – весь час непрацездатності особи, а для осіб, які досягли пенсійного віку –  довічно.

На всіх членів сім'ї, які мають право на пенсію у зв'язку з втратою годувальника, призначається одна спільна пенсія, однак на заявою члена сім'ї із загальної суми пенсії виділяється його частка, яка виплачується окремо.

 

Рокитнянський відділ Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області інформує:

До позбавлення волі засуджено 27-річного чоловіка, який забив до смерті свого вітчима

В серпні 2018 року 27-річний чоловік проїжджав на автомобілі в одному із сіл Рокитнянського району де зустрів свого колишнього вітчима, якому запропонував разом вжити алкогольні напої, на що останній погодився.

У подальшому між пасинком на грунті образ, спричинених в дитинстві, та вітчимом виник конфлікт, у ході якого зловмисник, перебуваючи на узбіччі дороги, наніс два удари ногою в обличчя потерпілому. Від отриманих травм 56-річний чоловік помер.

Дії злочинця кваліфіковано за ч. 2 ст. 121 (умисне тяжке тілесне ушкодження, що спричинило смерть потерпілого) Кримінального кодексу України.

Завдяки принциповій позиції Рокитнянського відділу Кагарлицької місцевої прокуратури судом останнього визнано винним у інкримінованому йому злочині та засуджено до 4 років позбавлення волі.

З метою загальнонаціонального правопросвітницького проекту "Я маю право!"- консультує юрист- начальник відділу Рокитнянського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області Дідик О.М.

Правове регулювання порядку зміни умов праці

Доволі часто працівники самостійно або під впливом обставин змінюють умови своєї роботи: це може бути зміна виду трудової діяльності, робочого місця,розміру і систем оплатизаробітної плати, пільг, графіку та інших умов. Одне із завдань органів юстиції – надати кожному громадянинові можливість ознайомитися із особливостями законодавчого регулювання відносин, що виникають у цій площині.

Так, сучасне трудове законодавство чітко виокремлює три основні способи зміни умов праці: переведення, переміщення та зміна істотних умов праці. Кожен із процесів має свої особливості та вимагає уособленого підходу. Найбільш поширеними передумовами для переведення є зміна виду виконуваної діяльності чи місця роботи – із залишенням працівника на тому ж самому підприємстві, зміною установи чи його переїздом у зв’язку з виконанням посадових обов’язків до іншої місцевості. Для переведення, в будь-якому випадку, потрібна згода працівника. Однак існують і винятки: можливе переведення особи строком до одного місяця на іншу роботубез отримання згоди для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій, а також інших обставин, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, лише якщо така робота не протипоказана їй за станом здоров’я; оплата праці при цьому має бути не нижчою, ніж середній заробіток за попередньою роботою. Крім того, забороняється долучати до такої роботи вагітних жінок, жінок, які мають дитину з інвалідністю або дитину віком до шести років, а також осіб віком до вісімнадцяти років без їх згоди. Дозволяється також переводити працівника на іншу роботу у разі простою (зупинення роботи відділу,сектору, підприємства) за отримання його згоди строком до одного місяця та з урахуванням спеціальності і кваліфікації. Переміщення ж не потребує зміни спеціальності, кваліфікації чи посади особи і часто відбувається в межах одного підприємства, хоча місце безпосереднього виконання роботи може бути змінено у межах однієї місцевості. В даному випадку згода не є обов’язковою, однак забороняється перемішувати особу на роботу, протипоказану їй за станом здоров’я. У зв'язку із змінами в організації виробництва і праці допускається зміна істотних умов праці при продовженні роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про зміну істотних умов праці - систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміну розрядів, найменування посад та інших– працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці.

У разі незгоди зі змінами – трудовий договір із такою особою припиняється. Тож підвищуйте рівень правової обізнаності та убезпечуйте себе від неочікуваних ситуацій на роботі!

 

 

 Право на отримання аліментів при вступі на навчання                                                                                                                                                                               

Доволі часто до органів юстиції звертаються громадяни з проханням надати консультацію щодо можливості отримання аліментів особою, яка вже досягла повноліття. Наголошуємо, що однією із умов для отримання матеріальної допомоги такого характеру є продовження навчання – до досягнення особою двадцяти трьох років.

Причому не має значення якою є форма навчання – денна, вечірня чи заочна. Право на звернення до суду з позовом про стягнення аліментів має той з батьків, з ким проживає дочка, син, а також самі дочка, син, які продовжують навчання.При вступі на денну форму навчання аліменти можуть бути присуджені щомісячно, але без урахування часу літніх канікул, на заочну – одноразово (один раз на рік) або посеместрово. Також варто брати до уваги той факт, що аліменти можуть бути сплачені лише за умови, коли інший з батьків має можливість надавати матеріальну допомогу.При визначенні їх розміру можуть бути враховані вартість навчання, підручників, проїзду до навчального закладу, а також проживання за місцем його знаходження.

Розсаду – на город!

                                                                    

     Травень – останній місяць весни, гаряча пора для овочівників. Уже наприкінці квітня – на початку травня у теплій землі ростуть цибуля, ревінь, редиска, салат, спаржа, кріп, щавель. Починаючи з другої-третьої декади, висаджують розсаду помідорів, перцю, баклажанів, а в останніх числах травня і на початку червня – розсаду білоголової капусти середньопізніх та пізньостиглих сортів.

Щоб ваша розсада не хворіла і швидко прижилася, її потрібно правильно і своєчасно посадити у відкритий ґрунт на постійне місце.Будь яка пересадка для рослин - це завжди стрес. Наше завдання - зробити все можливе, щоб молоді рослинки (розсада) помідорів, огірків, баклажанів, перцю, капусти перенесли пересадку з мінімальним стресом.

Правильне висаджування розсади забезпечить багатий врожай овочів.Щоб розсада перенесла пересаджування з мінімальним стресом, її потрібно загартувати до умов навколишнього середовища. За декілька днів до висаджування розсади у відкритий ґрунт, її потрібно виносити на відкрите повітря, спершу на 15 хв, потім на 30 хв, годину, дві, аж тоді висаджувати на постійне місце у відкритий ґрунт.

Грядку для висаджування розсади будь-яких культур найкраще готувати з осені. Для цього відразу після збирання врожаю її перекопують на штик лопати. Грудки не розбивати - це дозволить ґрунтові краще промерзати взимку, завдяки чому загине значна частина личинок шкідників і хвороботворних мікроорганізмів.

Навесні ґрунт дезінфікують гарячим (70-80° С) розчином мідного купоросу (1 ст. ложка мідного купоросу на 10 л води), витрачаючи на 1 кв. м 1-1,5 л засобу. Після по поверхні ґрунту рівномірно розсипають органічні добрива (3-4 кг гною, торфу або перегною на 1 кв. м), суперфосфат (1 ст. л. на 1 кв. м), сульфат калію (1 ст. л на 1 кв. м) і деревну золу (1 ст. ложку на 1 кв.м).Потім ґрунт перекопують і розрівнюють граблями.

При висадці розсади  треба врахувати багато факторів: погодні умови, вимоги рослин до температури ґрунту і повітря, правильно обраний вік розсади, народні прикмети. Не поспішайте висаджувати розсаду у відкритий ґрунт якомога раніше. Рано висаджена розсада має високі шанси загинути від холоду, вітру чи інших весняних факторів.

Дотримання температурного режиму при висаджуванні розсади – не примха, а одна з обов’язкових умов отримання високого врожаю. Якщо температура ґрунту нижча, ніж потрібна рослині, стрес від несприятливих умов надовго затримає розвиток висадженої розсади, зменшить у результаті врожай.Якщо ґрунт прогрівся до 12 °С – можна висаджувати розсаду селери; якщо 15 °С – томати і перець; огірки можна висаджувати за прогрівання ґрунту до 16 °С вночі та 18 °С вдень (за 10 °С ріст припиниться). Для висаджування розсади помідорів оптимальна середньодобова температура – 15–20 °С (вночі має бути не нижче 15 °С).

Якщо сіяли розсаду самі, то її вік знаєте точно. А якщо довелося купувати? Висота, товщина стебла, кількість листя допоможе з’ясувати, чи розсада готова до висаджування. Висаджувати можна таку, що досягла розмірів:

  • Перець заввишки 18–20 см, стебло завтовшки 4–5 мм, має 7–9 листочків.
  • Томат заввишки 20–25 см, стебло завтовшки 5–7 мм, має 7–9 листочків.
  • Капуста білокачанна рання заввишки 20–25 см, стебло завтовшки 5–7 мм, має 5–7 листочків.
  • Капуста білокачанна середня заввишки 20–22 см, стебло завтовшки 4–5 мм, має 5–6 листочків.
  • Капуста білокачанна пізня заввишки 18–20 см, стебло завтовшки 4–5 мм, має 5–6 листочків.
  • Капуста цвітна заввишки 20–22 см, стебло завтовшки 5–7 мм, має 5–6 листочків.
  • Огірок, кавун, диня заввишки 12–16 см, стебло завтовшки 5–6 мм, має 3–5 листочків.
  • Салат заввишки 5–8 см, стебло завтовшки 1–2 мм, має 4–6 листочків.
  • Селера заввишки 8–12 см, стебло завтовшки 1–3 мм, має 4–5 листочків.

Гарних Вам врожаїв!

Інформація щодо урядової програми "Муніципальна няня" на тему: Порядок  отримання послуг "Муніципальна няня"

Рокитнянський відділ Кагарлицької місцевої прокуратури повідомляє:

      З метою забезпечення законності та правопорядку, боротьби зі злочинністю, захисту прав і інтересів громадян в Україні функціонують органи прокуратури.

      Належне виконання усіх функцій прокуратури, передбачених Конституцією України, гарантується відповідним кадровим забезпеченням.

     Так, ч.1 ст. 27 Закону України «Про прокуратуру», який приведено у відповідність до європейських вимог, передбачає наступні вимоги до прокурора місцевої прокуратури:

  • кандидат має бути громадянином України;
  • повинен отримати вищу юридичну освіту;
  • мати стаж роботи в галузі права не менше двох років;
  • володіти державною мовою.

      Одним із небагатьох державних навчальних закладів, які здійснюють підготовку кадрів для органів прокуратури, є Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого (м. Харків).

     Інститут прокуратури та кримінальної юстиції зазначеного університету, випускниками якого стало понад 9 тис. осіб, переважна більшість яких працює на різних посадах в органах прокуратури України, існує з 1995 року.

    Цього року оголошено набір для 400 осіб на перший курс Інституту прокуратури та кримінальної юстиції, що дає чудовий шанс отримати фундаментальну юридичну освіту з перспективою працевлаштування в органах прокуратури України.

     Деталі можливо дізнатися на сайті https://nlu.edu.ua  або в Рокитнянському відділі Кагарлицької місцевої прокуратури за адресою:  пров. Новий, 2а, смт Рокитне, Київська область.

 

 

З метою загальнонаціонального правопросвітницького проекту "Я маю право!" (консультує юрист-консультація міністра юстиції України) "Особливості голосування під час другого туру виборів"

 

 

З метою загальнонаціонального правопросвітницького проекту "Я МАЮ ПРАВО!" (консультує юрист - консультація міністра  юстиції України "Як реалізувати своє право на працю?"

 

 

Рокитнянський відділ Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області інформує:

  Доступ до публічної інформації

З метою реалізації громадянами права щодо подання запитів на інформацію відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Кагарлицькій місцевій прокуратурі Київської області діє електронна пошта  - kagarlyk@kobl.gov.ua.

 

 

З метою загальнонаціонального правопросвітницького проекту "Я МАЮ ПРАВО!" (консультує юрист –консультації начальника Головного територіального управління юстиції у Київській області Шевченко О.В. ): «За що каратимуть на виборах та чому кожен з нас має слідкувати за порушеннями?»

 

 

Рокитнянський відділ Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області інформує:    "Позбавлення волі за крадіжку майна"

 

 

Участь у форумі «Школа Сімейного лікаря»

 

 

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! Інформує Рокитнянське бюро правової допомоги!


Відповідно до частини першої статті 38 Конституції України громадяни України мають право вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
         Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років (частина перша статті 103 Конституції України).
         Згідно з пунктом 7 частини першої статті 85, частиною п’ятою статті 103 Конституції України чергові вибори Президента України призначаються Верховною Радою України та проводяться в останню неділю березня п’ятого року повноважень Президента України.
         Постановою Верховної Ради України від 26 листопада 2018 року № 2631-VIII призначено чергові вибори Президента України на неділю, 31 березня 2019 року. Порядок проведення виборів Президента України встановлено Законом України "Про вибори Президента України" (далі – Закон).
         Конституцією України та Законом визначено, що право голосу на виборах Президента України мають громадяни України, яким на день виборів виповнилося вісімнадцять років. Не має права голосу громадянин, визнаний судом недієздатним.
         Громадяни України, які мають право голосу, є виборцями.
         Кожний громадянин України на виборах Президента України має один голос. Виборець може використати право голосу тільки на одній виборчій дільниці, де він включений до списку виборців. Виборець реалізує своє право голосу під час виборів у порядку, встановленому Законом.
         Громадяни України, які мають право голосу, можуть брати участь у роботі виборчих комісій як їх члени, а також у проведенні передвиборної агітації, здійсненні спостереження за проведенням виборів Президента України та інших заходах у порядку, визначеному Законом та іншими законами України.
         Реалізація права голосу на виборах Президента України громадянами України, які проживають або перебувають у період підготовки і проведення виборів за межами України, забезпечується шляхом їх включення до списку виборців на відповідній закордонній виборчій дільниці, утвореній згідно із Законом.
         Вибори Президента України є прямими. Громадяни України безпосередньо обирають Президента України.
         Участь громадян України у виборах Президента України є добровільною.
         Виборцям забезпечуються умови для вільного формування своєї волі та її вільного виявлення при голосуванні.
         Голосування на виборах Президента України є таємним.
         Кожний виборець голосує на виборах Президента України особисто.
         Президентом України може бути обраний громадянин України, який на день виборів досяг тридцяти п’яти років, має право голосу, володіє державною мовою і проживає в Україні протягом десяти останніх перед днем виборів років.
         Право висування кандидата на пост Президента України належить громадянам України, які мають право голосу. Це право реалізується ними через політичні партії, а також шляхом самовисування відповідно до Закону.
         Будь-які прямі або непрямі привілеї або обмеження виборчих прав громадян України за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками забороняються. Не допускаються обмеження щодо участі громадян у виборчому процесі, крім обмежень, передбачених Конституцією України та Законом.
         Ніхто не може бути примушений до участі чи неучасті у виборах.
         Забороняється застосування насильства, погроз, обману, підкупу чи будь-яких інших дій, що перешкоджають вільному формуванню та вільному виявленню волі виборця.
         Забороняється контроль за волевиявленням виборців. Фотографування, відеофіксація в будь-який спосіб результатів волевиявлення виборців у кабіні для таємного голосування, а також демонстрація виборцем результатів волевиявлення у приміщенні для голосування забороняються і є порушенням таємниці голосування.
         Членам виборчих комісій, іншим особам забороняється вчиняти будь-які дії чи розголошувати відомості, які дають можливість встановити зміст волевиявлення конкретного виборця.
         З метою захисту своїх виборчих прав громадяни можуть звертатися до виборчих комісій на підставі Закону, до суду – в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України, до правоохоронних органів – у випадках, коли законодавством передбачено адміністративну або кримінальну відповідальність за порушення виборчих прав громадян.

 

 

 

 

 

 

 

 

                               

 

 

 

З метою загальнонаціонального правопросвітницького проекту "Я МАЮ ПРАВО!" (консультує юрист –консультації Міністра юстиції України П.Петренко): «Щеплення від булінгу: як Україна бореться з підлітковою агресією?»

 

 

Рокитнянський відділ Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області повідомляє :

 

ІНФОРМАЦІЯ про результати діяльності Кагарлицької місцевої прокуратури за 2018 рік на території Рокитнянського району (відповідно до статті 6 Закону України «Про прокуратуру»)

 

Звернення громадян

       Упродовж 2 місяців поточного року до Рокитнянського відділу Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області надійшло 12 звернень громадян.

       З них 4, тобто кожне третє, направлено за належністю в інші відомства на підставі п. 3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян».

       За результатами розгляду 1 звернення внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато досудове розслідування.

       З урахуванням наявних повноважень Рокитнянським відділом Кагарлицької місцевої прокуратури вирішено 7 звернень, з яких 3 стосувались питань досудового розслідування.

      Крім того, упродовж вказаного періоду на особистому прийомі прокурорами Рокитнянського відділу Кагарлицької місцевої прокуратури прийнято 25 громадян, з них 10 особисто начальником Рокитнянського відділу

 

Про підозру молодикам, які у стані алкогольного сп’яніння вчинили хуліганство, пов’язане з опором громадянам

12.02.2019 близько 18 год. троє молодиків, перебуваючи в стані алкогольного  сп’яніння, знаходячись в електропотязізі сполученням Миронівка- Фастів, на перегоні "Лютарський-Ольшаниця", вчинили грубе порушення громадського порядку, з мотивів явної неповаги до суспільства, що супроводжувалося особливою зухвалістю, а саме почали стукати ногами в двері до кабіни машиніста, намагаючись проникнути до її середини та висловлювались при цьому нецензурною лексикою, погрожуючи машиністу застосуванням насильства.

Стрілець воєнізованої охорони на залізно-дорожній станції Миронівка, який в цей час перебував у кабіні машиніста даного електропотяга, вийшов з кабіни машиніста та увійшов до середини вагона та з метою припинити хуліганські дії зробив зауваження групі осіб щодо їх зухвалої поведінки.

З метою припинення хуліганських дій зловмисників, працівник охорони здійснив один попереджувальний постріл вгору, на який останні не відреагували та чотири постріли в сторону злочинців, заподіявши їм тілесні ушкодження та змусивши останніх припинити свої хуліганські дії.

Дії підозрюваних кваліфіковано за ч. 3 ст. 296 КК України (хуліганство).

Судом до зловмисників застосовано запобіжний захід у вигляді домашнього арешту.

За вчинене чоловікам загрожує покарання у вигляді позбавлення волі на строк до 5 років.

 

 

Звернення депутата Рокитнянської районної ради VII скликання,  голови Рокитнянської районної громадської організації учасників АТО та учасників бойових дій "РОСИЧІ" Зелінського С.В.

 

  

Адміністрація Рокитнянського центру ПМСД надає інформацію про хід Урядової програми «Доступні ліки»:

Які зміни чекають на урядову програму «Доступні ліки» у 2019 році?

 

 

 

Щодо підтримки впровадження  проекту "Об"єднання співвласників будинків для впровадження сталих енергоефективних рішень"

 

 

З метою забезпечення роз’яснень вимог чинного законодавства та підвищення рівня проінформованості  населення

                                              Рокитнянський районний відділ

                                   державної реєстрації актів цивільного стану 

Головного територіального управління юстиції у Київській області повідомляє:

 

 

Як повторно отримати свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану?

 

 

Батьки новонароджених дітей зможуть скористатися пакетом послуг «Електронне малятко»

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги  з внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулюванняРокитнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації розірвання шлюбуРокитнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни іменіРокитнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації народженняРокитнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації смертіРокитнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації шлюбуРокитнянський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області

 

 

Як власникам нерухомого майна захиститися від рейдерських атак?

 

 

 Як оскаржити незаконні дії державного реєстратора?

 

 

Комунальне некомерційне підприємство Рокитнянської районної ради Київської області «Рокитнянський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги повідомляє:

                                                             

16 січня 2019 року в місті Києві відбувся тренінг по проекту «HealthLink Київський регіон» .

Головна мета даного проекту – прискорити  процес подолання епідемії ВІЛ в Україні через можливість швидко і безпечно пройти тест на ВІЛ і почати лікувати.

Винятковість HealthLink  в тому, що він органічно лягає в медичну реформу , запускає нову модель допомоги пацієнтам, змінюючи при цьому роль самих лікарів в боротьбі з епідемією ВІЛ в Україні.

 Даний тренінг відвідали сімейні лікарі та медичні сестри Комунального некомерційного підприємства Рокитнянської районної ради Київської області «Рокитнянський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги» : Костина Тетяна Олександрівна,  Чубко Наталія Валеріївна, Носенко Надія Миколаївна, Малюта Наталія Миколаївна, Клименко Олена Гнатівна.

Тематикою даного тренінгу є «Подолання стигми та дискримінації, пов»язаної з ВІЛ, у медичних закладах України як основного бар’єру до тестування та лікування».

Після завершення тренінгу бажаючі мали можливість поспілкуватися із тренерами даного тренінгу.

 

 

                                           

Про декларування   

     Відповідно до норм Закону України «Про запобігання корупції» розширено коло осіб, які зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (е-декларацію), за 2018 рік шляхом заповнення її на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) за формою, що визначається цим агентством.

        Таку декларацію зобов’язані будуть подати і депутати місцевих рад усіх рівнів та особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зокрема керівники комунальних підприємств, установ та закладів тощо.

     Звертаємо Вашу увагу, що заповнення е-декларації відбувається за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

         З метою своєчасного заповнення е-декларацій на сайті НАЗК та подання її у належний Законом строк радимо завчасно отримати ЕЦП.
 


 

     

ОГОЛОШЕННЯ

З 1 вересня 2016 р. у смт Рокитне працює Рокитнянське бюро правової допомоги, як відокремлений структурний підрозділ Білоцерківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

До Рокитнянського бюро можуть звернутися соціально незахищені категорії осіб згідно статті 14 Закону України “Про безоплатну правову допомогу”: малозабезпечені, пенсіонери, інваліди, ветерани війни та учасники АТО, неповнолітні, недієздатні особи та особи з обмеженою дієздатністю, внутрішньо переміщені особи, біженці. Всім цим соціально незахищеним особам бюро здійснює представництво інтересів в судовому порядку, також надання юридичних консультацій для всіх категорій громадян, активне правопросвітництво, доступ до електронних сервісів МІН'ЮСТУ. При зверненні до бюро громадянам при собі мати паспорт та інші необхідні документи.

Рокитнянське бюро правової допомоги знаходиться за адресою: 09601, смт. Рокитне, вул. Смоляна, 9, біля “Ощадбанку”, в районі (КП “Рокитнетепломережа”), тел.: 5-12-61.

Рокитнянське бюро правової допомоги здійснює прийом громадян у робочі дні понеділок - п'ятниця з 08.00 год. до 17.00 год., обідня перерва з 12.00 год. до 12.45 год. Ми раді надати якісну безкоштовну правову допомогу усім бажаючим.

Sun, 22 Sep 2019 03:39:00 +0300